Warning: Use of undefined constant HTTP_USER_AGENT - assumed 'HTTP_USER_AGENT' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home3/aragondo/public_html/wp-content/themes/betheme/header.php on line 1
همکاری با آراگون در – آراگون در

همکاری با آراگون در

عنوان شغلی:

کارشناس بازاریابی و فروش

شرح وظایف:

  1. تماس با پروژه ها و کسب اطلاع از میزان پیشرفت، نیازهای پروژه
  2. ارایه توضیحات محصولات شرکت به پروژه ها حسب نیاز و کاربری پروژه
  3. منبع یابی برای محصولات مورد نیاز پروژه ها و یافتن تأمین کنندگان دارای کیفیت و شرایط مناسب
  4. کسب اطلاع از محصولات جدید و روند تولید و عرضه محصولات از طریق حضور در نمایشگاه ها، بازدید وب سایت و جستجوی بازار
  5. هماهنگی بازدید های مشتریان از دفتر مرکزی، مراکز تولید و نمایشگاه های شرکت
  6. دریافت، ثبت و کنترل سفارش های مشتریان در سامانه های تأمین کنندگان
  7. ثبت و بایگانی اطلاعات پروژه ها، تماس ها، نتایج جلسات و شکایات و مشکلات مشتریان
  8. هماهنگی در تمامی مراحل عملیات فروش، از جمله تولید، بارگیری، تحویل و نصب
  9. اطلاع رسانی در مورد طرح های فروش شرکت و تأمین کنندگان به مشتریان
  10. حفظ محرمانگی اطلاعات پروژه ها، کارفرمایان، تأمین کنندگان و شرکت

شرایط احراز:

  1. مسلط به آفیس (Excel و Word)
  2. توانایی سازمان دهی اطلاعات
  3. آشنایی به مفاهیم صنعت ساختمان و شرایط بازار کار
  4. توانایی نگارش نامه
  5. توانایی سازمان دهی و مدیریت زمان
  6. آشنایی به اصول بایگانی، طبقه بندی و نگه داری مدارک و مستندات و بازیابی حسب نیاز
  7. مسئولیت پذیر و متعهد

ارسال رزومه کارشناس بازاریابی و فروش

فرصت شغلی:

منشی

شرح وظایف:

  1. تنظیم برنامه ها و تعیین و تنظیم قرار ملاقات ها
  2. یادآوری به همکاران در مورد برنامه های تنظیم شده
  3. دریافت، ثبت و کنترل سفارش های دریافت شده از مشتریان در سامانه های تأمین کنندگان
  4. بایگانی مدارک، مستندات و پیام های الکترونیکی و کاغذی و اسناد خصوصی یا محرمانه
  5. جوابگویی تلفنی و حضوری به مشتریان و مراجعین و تنظیم برنامه های بازدید و جلسات
  6. دریافت و رسیدگی به ایمیل های رسیده به ایمیل عمومی شرکت
  7. تایپ نامه ها و گزارشات محوله
  8. به روزرسانی محتوای وب سایت به صورت مستمر
  9. حفاظت گفتار و حفظ حریم خصوصی شرکت، همکاران و مراجعین
  10. کنترل منظم و روزانه صندوق پستی، ایمیل ها و سایر مبادی دریافت مکاتبات
  11. دریافت، تفکیک و دسته بندی بندی نامه ها و گزارش ها و پرونده ها
  12. تماس و پر کردن تایم های ملاقات و یادآوری به افراد جهت مراجعه

شرایط احراز:

  1. مسلط به آفیس (Excel و Word) و آشنایی به فوتوشاپ
  2. آشنایی به مفاهیم صنعت ساختمان و شرایط بازار کار
  3. توانایی نگارش نامه
  4. توانایی سازمان دهی و مدیریت زمان خود و همکاران
  5. آشنایی به اصول بایگانی، طبقه بندی و نگه داری مدارک و مستندات و بازیابی حسب نیاز
  6. مسئولیت پذیر و متعهد

ارسال رزومه منشی